اطــلــقـــــنــــى حــــــــــــــــــــرا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  اطلفى حرااطلفى حرا  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

صلاة كمبيوتر

كاتب الموضوعرسالة
boshra
المشرف
المشرف
boshra

الاقامه : اسيوط

صلاة كمبيوتر Empty
مُساهمةموضوع: صلاة كمبيوتر   صلاة كمبيوتر Empty2008-01-24, 5:01 am

يا رب خليني دايماً Connected بيك علشان أكون On Line دايماً تعال وأشغل كل Free Space اللي عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update ولو جه يوم Virus وخلاني Infected لو سمحت اعمل لي Scan تعال أنت وأعمل Repair لقلبي .وأعمل Check لكل حياتي وحتى لو كنت Damage تعال وأعمل Format زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector تعال وأعملي Fix Error نفسي أعمل Save لكل كلامك ... بس قلبي Out Of Space تعال و empty my recycle bin على شان أكون free ليك ولو كان كلامك ضاع مني اعمل restore ورجعني بقوة ليك يا رب ال volume label بتاع قلبي هو your name تعال لي واعمل Double click و open قلبي ليك ده انت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان اعمل close لكل ابواب الخطية اعمل Explore لكل حياتي و delete يا رب كل temp اللي معطلني عنك تعال و print صورتك في حياتي خليني copy من قديسيك واجعلني دايماً Run في طريقك دا انا محتاج Help كبير منك تعال يا رب و start معايا من جديد و Erase كل آثامي و Insert سلامك في قلبي ارجعني يا الهي الى ال Standard Mode اللي خلقتني عليها يا مخلصي Save طريقك في قلبي

صلاة كمبيوتر
صفحة 1 من اصل 1